İsdənilən ölçüdə isdənilən dizayında hər cür çadırlarımız mövcutdur isdənilən tədbir üçün, 7/24 saat xidmət gösdəririk, adi çadırlar, vip çadırlar, künbəz tipli çadırlar, biotualet, kondisaner, tədbirlərin təşkili, hər
30 Azn İsdənilən ölçüdə isdənilən dizayında hər cür çadırlarımız mövcutdur isdənilən tədbir üçün, 7/24 saat xidmət gösdəririk, adi çadırlar, vip çadırlar, künbəz tipli çadırlar, biotualet, kondisaner, tədbirlərin təşkili, hər
30 Azn Ad günləri, nişan, xına, toy axşamı, məclis və tədbirlər üçün kirayə verilir.
Ödənişli çatdırılma.
Masalar, stollar, stullar, oturacaqlar, qablar, masa, stol, stul, oturacaq, qab qacaq, pribor, stolların icarəsi,
1 Azn İsdənilən ölçüdə isdənilən dizayında hər cür çadırlarımız mövcutdur isdənilən tədbir üçün, 7/24 saat xidmət gösdəririk, adi çadırlar, vip çadırlar, künbəz tipli çadırlar, biotualet, kondisaner, tədbirlərin təşkili, hər
50 Azn Geyimlərimizin hamısı keyfiyyətlidir Kirayə xidmətimizlə bağlı daha ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın!
5 Azn Uşaqlar bizim sevincimiz, xoşbəxtliyimiz, cəmiyyətin gələcəyidir. Əgər siz də uşaqlarınızı sevindirmək istəyirsinizsə, o zaman düzgün seçim edib bizə müraciət edə bilərsiniz.
Biz sizə keyfiyyətli xidmətlər təklif
39 Azn Dekorlarimizdan istesez muraciet ede bilersiz .Toy Nisan, xina dekorlarimiz
100 Azn Əziz müştərilərimiz sizdə bu 3 metrlik uşaqların sevimlisi olan pandamizi ad günlərinizdə görmək istəyirsinizsə o zaman bizimlə əlaqə saxlayın 30 dəqiqə ərzində sizə və uşaqlarınıza unudulmaz və maraqlı anlar yaşadaq
10 Azn Sizdə yeni ili AİLENİZLƏ birlikde Şaxta Baba ve Qar Qizi ile qarşılayın sadece zəng edin ve Şaxta Baba qapinizi döysün .
Şaxta baba sifarişi
Şaxta baba sifarisi
Şaxta Baba
Saxta Baba
Qar Qızı
Дед
80 Azn Salam sizdə ad günlərinizə sifariş edə bilərsiniz bütün hər kəsə hədiyyə verilir uşaqlar şarları partladaraq hədiyyə qazanırlar Pop it şou uşaqların çox sevdiyi şoular sırasındadır. Bundan əlavə sizə başqa şoularda
10 Azn Salam sizdə yeni ili Şaxta Baba ilə qarşılamaq körpələrinizin yeni il hədiyyəsini onlara qeyri adi təqdim etmək istəyirsinizsə o zaman bizə zəng edin zənginiz kifayyətdir ki Şaxta Baba qapınızı döysün
Saxta baba ve
10 Azn Şən Kloun - 30 AZN
Şar Şousu - 25 AZN
Kağız Şousu - 45 AZN
Venyamin (Slinki, Purjin Adam) Şousu - 50 AZN
Köpük Şousu - 65 AZN
Panda Şou - 100 AZN
Led Robot Şou - 110 AZN
Transformer Bambılbi Şou - 110 AZN
Fakir
10 Azn Evlərə baxçalara restoranlara şaxta baba və qar qızı sifarişləri qəbul olunur sadəcə zəng etməklə sifariş edə bilərsiniz
SİFARİŞ ETMƏYƏ TƏLƏSİN BAYRAMA AZ QALIB
Xidmətlərimiz
Şaxta baba
Qar qizi
Şən
10 Azn Xina Tedbirlerine aparici kim istese muraciet ede biler.seher daxili qiymet qeyd edirik rayonda qiymet deyiwir .
80 Azn Toy ici , butov xinalarin teskili bizlerde .Toy ici xinaya aiddir dekor, geline xelet ve eline naxis, refiqeleri ucun qolbag aparici ve mugenni xanim.Daha sonra butov ve toy ici xinaya yalniz aparici lazimdirsa, tek
150 Azn Decor sharlar. Helium şarı. Online sar zakazi. Geliyum shariki. Ad gunu helium shari. Logo yazili sar. Şar üzərində yazı. helium shar. Boyuk sharlar. Ad gunu bezedilme. xrom shar. zerli sharlar. Ad gunu dekoru. decorlar
10 Azn Toxuma shar dekor. Magaza onunde sharlar. Reklam shar dekor. Qapida Reklam sharlari. Shar bayraqla bezedilme. Bayraglarla bezemek. Burma shar baglanmasi. Abyek shari. Ad gunlerinin bezedilmesi. Bayraq sifarishi. Ad
10 Azn Reqqaselerin tedbir ve xınalara deveti
Sıfarıs ucun zeng ede veya vatsapa yaza bilersiniz
100 Azn Tedbirlere devet üçün whatsap nömremize yaza ve ya zeng ede bilersiniz
100 Azn Qeyri adi kuklaların tedbirlerinize deveti
Ferqlenmek isteyenler sifariş ede biler
10 Azn Usag ad gunlerının yuksek sevıyyede teskılı
Klounlar
Anımatorlar
Personajlar
Kopuk sou
Sar sou
Kagız sou
Reqqaseler
Popıt sou
Fortuna sou
Fort boyard
Decor
Mekan bezedılmesı
Dıqqet: Rayonlarada sıfarıs
25 Azn Sifarıs ucun watsap nömremize yazaraq ve ya zeng ederek yazdıra bilersiniz.
Secilmek ve qeyri adi kuklalar üçün bize müraciet ede bilersiniz
Rayonlarada gelirik
15 Azn Oriental reqqaselerin xina, Nisan , toy ve diger korporativlere deveti.
Tedbiinizin dahada maraqli kecmeyini isteyirsinize dusunmeden bize muraciet edin
Rayonlarimizada sifaris qebul edirik
100 Azn Acılısların en yuksek sevıyyede teskılı
Dukan
Salon
Restoran acılısları ve s xıdmetınızdeyık.
Rayonlarada sıfarısler qebul edırık
Sarla bezemede mumkundur
30 Azn Toy ici , butov xinalarin teskili bizlerde .Toy ici xinaya aiddir dekor, geline xelet ve eline naxis, refiqeleri ucun qolbag aparici ve mugenni xanim.Daha sonra butov ve toy ici xinaya yalniz aparici lazimdirsa, tek
150 Azn Toy ici , butov xinalarin teskili bizlerde .Toy ici xinaya aiddir dekor, geline xelet ve eline naxis, refiqeleri ucun qolbag aparici ve mugenni xanim.Daha sonra butov ve toy ici xinaya yalniz aparici lazimdirsa, tek
150 Azn Sizdə ad günlərinizi bizim professional kollektivimizə etibar edə bilərsiz bir birindən gözəl maraqlı və uşaqların ən sevimli şouları ilə xidmətinizdəyik
Sehirbaz
Fokusnik
Köpük şou
Alov şou
Pena şou
Şar şou
60 Azn İCARƏYƏ VERİLİR: TOUCH SCREEN KIOSK
Sizin biznesiniz üçün müasir və effektiv həll! Touch Screen Kiosk icarəyə verilir – müştərilərinizə rahat və sürətli xidmət göstərmək, reklam yerləşdirmək və interaktiv məlumat
250 Azn Tədbirlərin təşkili uğurlu nəticə əldə etmək üçün planlı və peşəkar yanaşma tələb edən çoxşaxəli bir prosesdir. İstər toy, istər konfrans, istərsə də korporativ tədbir olsun, məqsəd və auditoriya əvvəlcədən müəyyənləşdirilməlidir. Planlamaya başlamaq üçün ilk növbədə tədbirin əsas məqsədi və formatı aydınlaşdırılmalıdır. Daha sonra iştirakçı sayı, məkan seçimi və tədbirin tarixi kimi vacib məqamlar dəqiqləşdirilməlidir. Tədbir məkanı həm əlçatan, həm də texniki baxımdan uyğun olmalıdır. Büdcə planlaması paralel şəkildə aparılmalı və xidmət təminatçıları (catering, texniki avadanlıq, dekorasiya və s.) əvvəlcədən seçilməlidir. Gedişatı düzgün idarə etmək üçün mərhələli iş planı və vaxt bölgüsü hazırlanmalıdır. Tədbir günü üçün komanda üzvləri və məsul şəxslər təyin olunmalı, koordinasiya planı qurulmalıdır. Əlavə risklərə qarşı ehtiyat tədbirləri də düşünülməlidir. Dekorasiya, səs və işıqlandırma kimi texniki detallar tədbirin ab-havasını formalaşdırır. Tədbirin uğurla keçməsi üçün ünsiyyət, detallara diqqət və vaxtında icra əsas şərtlərdir. Yaxşı təşkil olunmuş tədbir iştirakçılarda xoş təəssürat yaradır və brend imicini gücləndirir.
Məkan seçimi və logistikanın düzgün təşkili necə aparılmalıdır?
Tədbirin uğurlu keçməsi üçün məkan seçimi və logistikanın düzgün təşkili əsas şərtlərdən biridir. Məkan tədbirin məqsədinə, iştirakçı sayına və formatına uyğun olmalıdır. Əgər tədbir qapalı məkanda keçiriləcəksə, havalandırma, işıqlandırma və texniki təchizat imkanlarına baxılmalıdır. Açıq hava tədbirlərində isə hava şəraiti və alternativ örtülü sahələr nəzərə alınmalıdır. Əlçatanlıq baxımından məkana nəqliyyatla rahat çatmaq mümkün olmalıdır. Parkinq imkanları, əlillər üçün giriş və təhlükəsizlik şəraiti də diqqət mərkəzində olmalıdır. Logistika isə tədbir günü materialların, avadanlıqların və heyətin vaxtında yerində olmasını təmin etməlidir. Logistik plan əvvəlcədən hazırlanmalı və ehtiyat planlar müəyyən edilməlidir. Texniki qurğuların quraşdırılması, dekorasiyanın daşınması və menyunun çatdırılması vaxtında icra olunmalıdır. Gecikmə və qarışıqlığın qarşısını almaq üçün koordinasiya qrupu yaradılmalıdır. Məkanın əvvəlcədən yoxlanılması, işıq və səs sınaqları tədbir günündə sürprizlərin qarşısını alır. Ümumilikdə, məkan və logistika düzgün təşkil olunmazsa, tədbirin ümumi keyfiyyətinə mənfi təsir göstərə bilər.
Tədbir büdcəsinin planlaşdırılması və idarə olunması
Tədbirin effektiv təşkili üçün büdcə planlaması və düzgün maliyyə idarəçiliyi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Əvvəlcə ümumi xərclər kateqoriyalara bölünməli, məkan, texniki təminat, dekorasiya, yemək, heyət və reklam daxil edilməlidir. Hər bir bölmə üçün maksimum xərcləmə limiti müəyyənləşdirilməlidir. Gözlənilməz xərclər üçün ümumi büdcənin ən az 10%-i ehtiyat kimi ayrılmalıdır. Təkliflər toplandıqdan sonra xidmət təminatçıları arasında qiymət müqayisəsi aparılmalıdır. Ən ucuz seçim yox, keyfiyyət və etibarlılıq əsas götürülməlidir. Büdcənin icrasına nəzarət üçün xərcləmə cədvəli və zaman planı hazırlanmalıdır. Ödənişlərin vaxtında həyata keçirilməsi üçün ödəniş qrafiki qurulmalıdır. Sponsorluq və tərəfdaşlıqlarla əlavə maliyyə mənbələri axtarılmalıdır. Hesabatlılıq üçün tədbirdən əvvəl və sonra maliyyə sənədləri arxivləşdirilməlidir. Əgər büdcə peşəkar proqramlarla idarə olunarsa, risklər daha asan nəzarətdə saxlanıla bilər. Planlı büdcə idarəsi tədbirin səmərəli və israfdan uzaq keçirilməsini təmin edir.
Tədbirlərdə səs, işıq və vizual avadanlıqlar necə seçilməlidir?
Tədbirin atmosferi və texniki keyfiyyəti üçün səs, işıq və vizual avadanlıqların düzgün seçimi vacibdir. Əvvəlcə tədbirin keçirildiyi məkanın ölçüsü və akustikası qiymətləndirilməlidir. Səhnə və auditoriya üçün balanslı və aydın səs sistemi qurulmalıdır. Mikrofonlar, səsgücləndiricilər və miks sistemləri tədbirin formatına uyğunlaşdırılmalıdır. İşıqlandırma isə həm dekorativ, həm də funksional məqsədlərlə istifadə olunmalıdır. Spot işıqlar, ambient effektlər və rəngli led sistemlər ab-hava yaratmaqda mühüm rol oynayır. Vizual tərəfdən isə proyektorlar, LED ekranlar və slayd sistemləri məlumatların təqdimatını asanlaşdırır. Hər texniki qurğu peşəkar operatorlar tərəfindən idarə olunmalıdır. Avadanlıqlar tədbirdən əvvəl sınaqdan keçirilməli və ehtiyat variantlar hazırlanmalıdır. Texniki nasazlıq riski minimuma endirilməlidir. Avadanlıqların quraşdırılması və sökülməsi üçün konkret zaman planı qurulmalıdır. Keyfiyyətli texniki təminat iştirakçıların rahatlığını və tədbirin peşəkarlığını birbaşa təsir edir.
Tədbir günü üçün işçi komandası və koordinasiya planı
Tədbirin problemsiz keçməsi üçün işçi komandası və koordinasiya planı əsas rol oynayır. Hər bir məsul sahə üzrə ayrı-ayrı komanda üzvləri təyin edilməlidir. Bu sahələrə giriş-çıxış nəzarəti, qonaq qarşılanması, texniki xidmət, səhnə arxası və media dəstəyi daxildir. Komanda üzvləri tədbirdən əvvəl ətraflı brifinq almalıdır. Gedişatın idarə olunması üçün bir koordinasiya rəhbəri və əlaqələndirici şəxslər olmalıdır. Hər komanda üzvü öz sahəsinə görə məsuliyyət daşımalıdır. Gecikmələrin və anlaşılmazlıqların qarşısını almaq üçün dəqiq zaman cədvəli hazırlanmalıdır. Təhlükəsizlik və təcili yardım üçün ayrıca heyət nəzərdə tutulmalıdır. Ehtiyat planlar hər komanda üçün əvvəlcədən izah edilməlidir. Komanda üzvləri tədbir boyu davamlı nəzarət və əlaqə içində olmalıdır. Yaxşı təşkil edilmiş komanda tədbirin uğurla tamamlanmasının təminatıdır.
Peşəkar tədbir təşkilatçısı ilə işləməyin üstünlükləri
Peşəkar tədbir təşkilatçısı ilə işləmək, planlama prosesini asanlaşdırmaq və yüksək keyfiyyətli nəticə əldə etmək baxımından əhəmiyyətlidir. Təcrübəli təşkilatçılar tədbirin bütün mərhələlərinə hakim olur və vaxt itkisini minimuma endirirlər. Onlar məkan seçimi, texniki təminat və dekorasiya üzrə daha düzgün və qənaətli seçimlər edə bilirlər. Şəbəkələrinə əsasən etibarlı xidmət təminatçıları ilə əməkdaşlıq edirlər. Gözlənilməz problemlərə sürətli reaksiya vermək bacarığı tədbirin axarını qorumağa kömək edir. Peşəkar komanda büdcə planlamasından vizual dizayna qədər hər detalı nəzarətdə saxlayır. Yaradıcılıq və innovativ yanaşmaları tədbiri daha unikal edir. Həmçinin, protokol, etiket və tədbir qaydalarına uyğunluq təmin olunur. Təşkilatçılar tədbir günü bütün prosesi idarə edir və sizin yalnız qonaqlarla maraqlanmağınıza şərait yaradır. Tədbirin daha az stresslə, daha çox nəzarətlə keçməsi üçün bu xidmət vacibdir. Əlavə olaraq, tədbirin qiymətləndirilməsi və geribildirim toplanması da onların xidməti çərçivəsinə daxildir. Beləliklə, peşəkar təşkilatçı ilə işləmək uğurun əsas açarlarından biridir.